30 Ekim 2009 Cuma

Yollar gitmek içindir..

Uzunca bir aradan sonra tekrar blog yazmak için fırsat bulabildim.Son zamanlarda milyon fotoğraf çekip de bunları paylaşamamak oldukça can sıkıcı bir hale dönüşmüştü..

biraz daha bekleseydim belki de işin içinden hiç çıkamam diye daha da bir süre beklemeye alabilirdim kendimi neyse ki olmadı..

bu sefer 5 yıl boyunca bıkmadan usanmadan gidip geldiğim Üniversite yolumun yaklaşık 22km'lik bir kısmında otobüs ile Güney doğrultusunda çektiğim fotoğraflar var..

hemen alttaki haritada tahmini olarak fotoğrafların hangi kısımdan çıktığını gösteren de bir harita var,kırmızı şerit ile olan kısım..

fotoğraflar EOS 5D ile Sepia modunda çekilmiştir,PS müdahelesi yoktur...

peki neden bu fotoğraflar..hep izlediğim bana farklı şeyler hissettiren ve dokusunu sevdiğim en güzeli de otobüsle seyiretmekten çok zevk aldığım görüntüler olduğu içindir..

sepia fena olmadı,içime sindi aslında..

geri aşağıda..










güzel bir grafik verdi burada.









bu favorim.





otoyol kültürü her ne ise sanırım artık ona sahibim..kamyonlar,kazalar,tırlar,sürat yapan arabalar ve akıp giden otobüsler..ve yağmurlar..

bir şeyleri hatırlatıyor bana ama unutmamak için de çok geç değil..


L.

Hiç yorum yok: