6 Temmuz 2009 Pazartesi

Jeofizik Olasılığı

Bir süre önce okumaya başladığım,okumakla kalmayıp üstüne düşünmeye de başladığım bir kitap..

Duyduğum kadarı ile birkaç sene önce oldukça popüler olmuş fakat ben kaçırmışım ya da haberim olmamış..Tavsiye üzerine aldım kitabı..

Olasılıksız..

Eve geldikten sonra kitabın yapraklarını açtım ve beni güzel bir karşılama bekliyordu..

Şuanda yüzde 87'sine gelmiş bulunuyorum.

evet Jeofizik..Aşık olduğum bilim dalı..Eğitimini aldığım bilim dalı..Hayattaki doğrularımı bana geri gösteren bilim dalı..Hatta üniversiteye bile girmeden önce hakkında kitaplar okuduğum bilim dalı ( akademik olarak eğitimini alacağımı bilmiyordum hatta o zamanlar ) .

Ama bu kitap aslında,daha önce bildiğim olan şeyleri hayat ile nasıl uyumlu hale getirilebileciğini gösterdi..Teorik olarak mümkün,bilebilirdim eğitimini alacağımı ilerde..Ve asla da bilemezdim !!






tam da burada..


Schrödinger'in Kedisi'nden bahsettiğinde,tamamdır dedim.
son olarak da birazdan çıkıp İtalya'ya gitmek için,havalimanına doğru yol alacağım..
L.

Hiç yorum yok: