3 Haziran 2009 Çarşamba

Şampiyon Beşiktaş

30 Mayıs'a tekrar gidiyoruz,freshtival'dan çıktıktan sonra..

güzel takımımın şampiyonluk sevinçlerini önce Yaşar'la takside ilerlerken fark ettim..

sonrasında Ortaköy'de inmek zorunda kaldım,ki bunun nedenini aşağıda anlıyorsunuz..

Onlar Taksim'e devam etti ben de biraz ilerde kameramı çıkarmıştım..





bu olayı çok sevdim ben işte..




yanmadan önce ^^



bu arkadaşda her geçen arabayı yakalaya çalışıp bu tip görsellerde bulundu..




Beşiktaş'a vardığım ilk dakikalarda,herkes yerini almıştı..
tabi burada ilk gözüme çarpan şey de,benim Kuzen oldu ^^ 53

Kuzen Ebrar ve diğer kuzenler..Fanatik bir Beşiktaş'lı ^^




Bu da Fener'e olsa gerek,belki de yanlış anlamışımdır.






en soldaki uçan adam.





bu bayrakla motor'a bindi evet,süperdi.



Kardeş semtler,biri yaşadığım biri aşık olduğum semtler..

Karşı motorla,beste atarken..



Motor'da biten sevinç..





Beşiktaş bir aşktır.
L.

Hiç yorum yok: