15 Haziran 2009 Pazartesi

bebek şenliği

şöyle bir durum var ki ;

"Burak A.:
beli falan çok iyiydi baya yaladım"

dedi..birisi..biraz sapıkça olabilir ama cümlenin çarpıcılığından ötürü buraya kondurdum bunu.

buradaki olayla alakası yok..ya da olabilir..

13 Haziran...

güzel güneşli sevecen bir gün ve Bebek Şenliği..

galata moda haftası da içinde yer alıyordu..




bu olaya saygı duydum,23 yaşından sonra gelecek nesil davalarına girmiş bulunuyorum.hatta bizden önceki nesil bile dediğim oluyor..




güzel insan Mehmet,freshtival takımından..freshtival'ın bana kattığı en güzel şeylerden birisi bu güzel insanlardır..
kısa filminde başarılar..





Lounge O2.. ^^
müzikten olsa gerek bir süre sonra chill-out atmosferi gibi oldu bebek parkı.








son zamanlarımda en çok fotoğrafını çektiğim insanların başında gelen isim,Pınar ^^
galatamoda için gelmişti..



galata moda'nın genel görünümü..



sonrasında,cihangir'e doğru yol aldık..
bu görüntü çıktı karşımıza da,anlam veremedim ben.kaybolmuş biri gibi geldi bana..

yurdum manzarası.

meşhur otopark.12 ile ne takılınır orada doğrusu !!


arka masamız.
ön masamız.

bizim masa.
kamera mehmet'e ait.




son yolculuk..üsküdar-talimhane minibus hattı.ehliyete karşıyım halen. ^^





Hiç yorum yok: