20 Nisan 2009 Pazartesi

festival günlüğü 3/4

4 gün öncesi..


bu seferki durak Atlas Sineması ve arka arkaya 2 film birden !!




Fotoğraf Yılları ve Liverpool.. Liverpool'u izleyen bir insanın film bittikten sonra hayatına kaldığı yerden devam edebilmesi oldukça zor birşeydir..


bunu kötü anlamamak gerekli,sadece filmin tarzı bu.bence..


son sahnesine kadar filmin başlaması ile bitmesi arasındaki zaman çizgisinde kayboluyor insan,bittiği zaman ise,eskisi gibi olmuyor..




yukarı çıkıp sağdan tekrar yukarı çıkıp soldan tekrar yukarı çıktığım zaman ise karşıma Cansu çıkıyor..

bir kaç fotoğraf sohbeti,işler güçler..

bir de anket doldurma olayı var,gezici bir kadın elinde anket kağıtları ile turluyordu..



ve adını hatırlayamadığım fakat simaı tanıdık gelen biri geliyor..

ya da büsbütün karıştırıyorum..



2. film'e girmeden önce Tramway'da geleneksel yemeğim Dana Schnitzel ile randevum..

şiddetle tavsiye edilir..




bir zaman hatası oldu,önce aslında Fotoğraf Yılları'na girmiştim..kendimden de birşeyler gördüm o filmde..garip..

bugün Pazartesi ve ben dünkü -son- Festival Günlüğümü daha yazmadım..ki özel bir filmdi..


iyi haftalar !!


L.

Hiç yorum yok: